4 жовтня 2013 р.

Благодійність: не будь сволотою

Роздавати гроші направо й наліво ми не можемо. Ну, принаймні я, бо батька мого звуть нє Рінат Ахмєтов. Проте навіть звичайні школярі можуть допомогти своїм одноліткам!

http://promos.privatbank.ua/schooldream/school/13143
Я не знаю цих людей, я живу за 1000 км від Хмельницька (майже доба їзди), але я хочу їм допомогти. Усе, що треба, це пройтися за посиланням (див. вище) та проголосувати за 11 клас. Ні, звісно, поїздки та інтерактивні дошки  - це дуже важливо, але коли підлітки організовують проект задля того, аби допомогти своєму однокласнику, то, я вважаю, це варте уваги. Просто натисність на сердечко під фотографією. Конкурс продовжиться до 30 листопада (майже 2 місяці) Я впевнена, Богдан та 11-класники ліцею №1 скажуть вам спасибі.

Немає коментарів:

Дописати коментар