25 вересня 2012 р.

"Моя вулиця" (твір-опис місцевості за власними спостереженнями)



В Україні сотні місті: великих та маленьких, гамірних та менш галасливих, обласних центрів та забутих Богом окраїн. Рідним для мене є місто Львів, а особливо, моя рідна Друкарська вулиця.




Моя вуличка відходить від того кута площі Ринок, де знаходиться фонтан «Адоніс». Як ви бачите – тут вирує життя. І в лютий мороз, коли все покрито снігом, і в сонячний літній день – тут завжди багато народу: туристи, учні та студенти, приїжджі та місцеві жителі. Зрозуміло, що Друкарська вулиця з*явилась у Львові не рік і не два назад. У сімнадцятому столітті вона носила назву Дорога За Оленем. Звідки пішла ця назва й чому – не знаю.
Як усім відомо, площа Ринок є чи не найзнаменитішою площею України. Ось десь поряд з цією «знаменитістю» притулилася моя, не менш знаменита, рідна вулиця. Вулиця Друкарська схожа на всі інші вулички й провулки Старого Львова – вона не дуже вузька, але не така вже й широчезна, дорога викладена бруківкою так само, як і в часи існування Дороги За Оленем. У мене буває відчуття, що коли йдеш по вулиці й, глянувши на своє відображення у вікні чи у вітрині, то бачиш не себе, - дівчину з «кінським» хвостиком у «подряпаних» блакитних джинсах і в простій футболці й сандалях  - а якусь пані в красивому біло-кремовому платті з корсетом та пишним подолом. І обов*язково з мереживною парасолькою, що захищає від сонця.
Друкарська вулиця красива й без прикрас. Будинки, бруківка, люди, стара аптека-музей «Під чорним орлом» та цукерня «Рудий Кіт» - ото й усі прикраси. А взагалі, це просто щось таке мені до болю рідне!
Я задоволена усім. Правда.    

12 коментарів:

  1. САМ ти херня....гарний твір

    ВідповістиВидалити
  2. Та нормальний твір, хтось його складав,старався як не як!

    ВідповістиВидалити
  3. Твір чудовий. Людина вклала всі свої почуття, емоції в ці слова. А Ви, шановний аноніме, так зможете, а чи, бодай, краще? Тоді будете мати право сказати "херня". Хоч я вважаю, це не найкраще слово для характеристики.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Боже, як приємно, що за мене (за твір) заступаються. Красно дякую, Олександре!

      Видалити
    2. Чудовий твір, дякую авторці за пророблену працю.Вона була не даремною.

      Видалити
  4. Фигня, и хренатень кокай-та

    ВідповістиВидалити
  5. Нормально но не то что мне нужно)))

    ВідповістиВидалити